Про Цікаве. Самі дивовижні новини в нашій країні та світі. Наш сайт - про цікаві історії, винаходи та події в світі. Оновлення інформації відбувається кожний день.

Про Цікаве

Про Цікаве


 

Гранат рятує від ожиріння та серцевих захворювань.

Розділ: Огляд
Попередня новина - Як побороти старість
Гранат
Гранат не втомлюється вражати вчених своїми дивними цілющими властивостями. Співробітники Единбурзького університету нещодавно виявили раніше невідому корисну властивість соку з цього фрукта. Виявилося, що цей напій здатний різко знижувати рівень жирних кислот у крові людини. Саме ці кислоти є основними винуватцями появи на нашій талії та животі жирових відкладень.

Для того, щоб довести цю гіпотезу дослідники провели експеримент, участь у якому взяли 24 жінки і чоловіки. Всі учасники експерименту щодня випивали по половині літра соку на день. У ході досліду було встановлено, що в абсолютної більшості піддослідних знизився рівень кров'яного тиску, що, у свою чергу, зменшує ризик захворювання нирок, інсультів і різних серцевих нападів. Крім цього, у половини учасників експерименту знизилася схильність до розвитку жирової тканини в районі талії.

Взагалі, Гранатове дерево являє собою невелике дерево або чагарник сімейства Дербеннікових. Плоди подібних рослин і називаються гранатами. Назва цього плоду походить від латинського слова granatus, що означає - «зернистий». Цей фрукт відомий ще з часів Стародавнього Риму. У ті часи вважалося, що найкращі гранати визрівають в місті Карфаген. Саме тому гранат називали «Пунічних яблуком».
 (голосів: 0)
Назад

Інші новини на цю тему:

      Чи корисний риб'ячий жир для здоров'я?
      Як мінімум 20 років лікарі радили пацієнтам їсти більше жирної риби, корисної для серця. Споживання два рази на тиждень блюд з макрелі, лосося і подібних риб, як думали, знижує ризик серцево-судинних ... Докладніше

      П'ять причин любити мед
      Дослідники з Університету Глазго в Шотландії (The University of Glasgow, Scotland) рекомендують замість різних медикаментів найчастіше вживати ... мед. Експерти запевняють, що цей натуральний продукт ... Докладніше

      У стародавніх майя були туалети зі змивом
      Археологи виявили, що індіанці майя були здатні будувати водопроводи під тиском. Стаття вчених з'явилася Journal of Archaeological Science, а її короткий виклад призводить Live Science. Під час розкоп ... Докладніше

      Фальшиве відео змінює сприйняття реальності
      Чому ви більше довіряєте: відеозапису чи власними спогадами? Відповідь може здаватися очевидним, але недавнє дослідження показує, що кілька змінене відео може змінити сприйняття реальності людиною. Ре ... Докладніше

      Вживання креветок зміцнює здоров'я серця
      Австралійські вчені виділили з голів креветок пігмент, який зміцнює серцево-судинну систему людини. Речовина астаксантин, яке надає червоний колір креветкам в процесі їх приготування, знижує ризик ... Докладніше

    Додати коментар

    Ваше Ім'я:*
    Ваш E-Mail:*
    Введіть текст:
    Введіть код
    з картинки:*

    оновити код

    English French German Italian Portuguese Russian Spanish

    Реклама

    Опитування

    Якби ви вибирали відпочинок в Україні, то поїхали б:
    До Криму
    На Азовське узбережжя
    У Карпати
    На Шацькі озера
    До Західної України
    У Чорнобильську зону
    У одне з міст з багатою історією
    Україна - останнє місце у світі, куди б поїхав відпочивати

    Останні новини

    Останні новини



    Всі права захищено
    Ми в каталозі ДМОЗ

    ЦІКАВІ ФОТО

    Останні коментарі

    Автор: veneamin1984, в статті:
    Знайди кота
    Автор: Люда, в статті:
    Як вирощувати орхідеї?
    Автор: , в статті:
    Як лікувати вітрянку у дітей?
    Автор: , в статті:
    Які провісники пологів у кішок?
    Автор: , в статті:
    Знайди кота
    Автор: , в статті:
    Хто наймолодша мама у світі?
    Тільке цікаве

    © При повному або ж частковому використанні матеріалів, обов'язкове гіперпосилання на pro-cikave.org.ua